SECUR PNEUS je založen na velmi jednoduchém principu. Dosud používaný stlačený vzduch běžně obsahuje nežádoucí složky jako je kyslík, olej, prach a atmosférická vlhkost, které jsou pro pneumatiky škodlivé. SECUR PNEUS je bez těchto elementů a tak veškeré negativní vlivy zcela eliminuje.
Kyslík je příčinou stárnutí materiálu a velmi často také příčinou destrukce pneumatiky. Vysoké provozní teploty a přítomnost kyslíku podporují samovolné vznícení vnitřku pneumatiky a kromě toho je kyslík hlavní příčinou úbytku tlaku.
Pro mazání kompresorů je zpravidla používán olej. Přítomnost olejových par uvnitř pneumatik výrazně urychluje proces stárnutí pryže a ve spojení s kyslíkem vede k vytvoření hořlavých plynných směsí, u nichž hrozí nebezpečí samovznícení.
Používání běžných kompresorů znamená i přítomnost atmosférické vlhkosti v pneumatice. Výskyt vlhkosti způsobuje nejen výkyvy tlaku v závislosti na teplotě, ale vede i k oxidaci a stárnutí těch částí pneumatiky, které se nalézají uvnitř, tj. vnitřního povrchu pryže, ventilku a disku kola.
Prodej SECUR PNEUS předcházela celá řada dlouhodobých laboratorních i provozních testů. Během zkušební doby 24 měsíců bylo dosaženo překvapujících výsledků:
|
![]() |